Семантичне ядро – це список ключових слів, словоформ і словосполучень, які, з одного боку, характеризують зміст сайту і діяльність його власника, а з іншого – відображають запити, за якими представники ЦА шукають продукти, що просуваються. Наявність таких ключів дає можливість:
- розробляти або вдосконалювати структуру сайту, здатну покращувати його позицію в пошуковій видачі і тим самим збільшувати приплив відвідувачів з органічного пошуку;
- прописувати для цільових сторінок мета-теги, заголовки, анкори, статті та інші текстові матеріали, що відповідають запитам користувачів і добре ранжуються в Google;
- відстежувати переходи за запитами і згідно з отриманими результатами коригувати вагу сторінок, а також розробляти подальшу SEO-стратегію.
Використовуючи спеціальні програми, підбір семантичного ядра сайту можна робити самостійно. Для цього потрібне бажання вникати в деталі, терпіння, спокійне ставлення до можливих невдач і певний час. Якщо чогось із перерахованого не вистачає, краще звернутися до співробітників нашої студії: і нерви збережете, і необхідного ефекту досягнете!