Більшість користувачів інтернету під час пошуку інформації обмежуються пропозиціями, розташованими на першій сторінці видачі. Така ситуація забезпечує топовим сайтам найбільше охоплення цільової аудиторії і тим самим сприяє успішному просуванню товару, послуги, соціального проекту або іншого продукту. А що робити ресурсам, які перебувають на другій, п’ятій, десятій сторінці пошукової видачі? Невже вони приречені і повинні змиритися з не настільки завидним становищем? Звичайно, ні! Досить замовити семантичне ядро сайту в нашій seo студії , як справи помітно підуть у гору!

Що таке семантичне ядро і які завдання вирішує

Семантичне ядро – це список ключових слів, словоформ і словосполучень, які, з одного боку, характеризують зміст сайту і діяльність його власника, а з іншого – відображають запити, за якими представники ЦА шукають продукти, що просуваються. Наявність таких ключів дає можливість:

  • розробляти або вдосконалювати структуру сайту, здатну покращувати його позицію в пошуковій видачі і тим самим збільшувати приплив відвідувачів з органічного пошуку;
  • прописувати для цільових сторінок мета-теги, заголовки, анкори, статті та інші текстові матеріали, що відповідають запитам користувачів і добре ранжуються в Google;
  • відстежувати переходи за запитами і згідно з отриманими результатами коригувати вагу сторінок, а також розробляти подальшу SEO-стратегію.

Використовуючи спеціальні програми, підбір семантичного ядра сайту можна робити самостійно. Для цього потрібне бажання вникати в деталі, терпіння, спокійне ставлення до можливих невдач і певний час. Якщо чогось із перерахованого не вистачає, краще звернутися до співробітників нашої студії: і нерви збережете, і необхідного ефекту досягнете!

З яких ключових запитів складається семантичне ядро сайту

Складання семантичного ядра нашими фахівцями базується на відборі тих ключових слів, які з найбільшою ймовірністю приведуть до приросту трафіку. Їхнє число формується із запитів різних видів:

  • за трафіком – високочастотних, середньочастотних і низькочастотних;
  • за ступенем геозалежності – геозалежних і геонезалежних;
  • за конкурентоспроможністю – висококонкурентних, середньоконкурентних і низькоконкурентних;
  • за сезонністю – сезонних і несезонних або всесезонних;
  • за цінністю для бізнесу – комерційних і некомерційних;
  • за метою пошуку – загальних, навігаційних, інформаційних, транзакційних, вітальних, мультимедійних.

Серед перерахованих груп немає більш-менш важливих, тому в процесі збору семантики ми з однаковою ретельністю опрацьовуємо всі види актуальних запитів. Працюючи в комплексі, вони дають змогу не просто підвищити видимість сайту в пошуковій видачі, а й забезпечити ефективність його функціонування загалом.

Яким чином здійснюється створення семантичного ядра сайту

Збір семантичного ядра наша команда починає з вивчення ніші та виділення ресурсів-конкурентів. Далі діємо за таким планом.

  1. Вибудовуємо чорнову структуру сайту.
  2. Аналізуємо майданчики конкурентів і на основі отриманих результатів складаємо перелік усіх варіантів ключових запитів.
  3. Відбираємо найбільш значущі та видаляємо зайві ключі.
  4. Виконуємо кластеризацію пошукових запитів за сторінками.

Під час формування семантичного ядра, якщо того забажає клієнт, ми можемо зробити акцент на ключових словах певного типу або на певному виді продукту. Також можемо підготувати технічне завдання, яке дасть змогу створити і заповнити нові сторінки, розділи, підрозділи, фільтри.

Яка ціна семантичного ядра в Києві

Ціна семантичного ядра ні в Києві, ні в будь-якому іншому місті не прив’язана до конкретного значення або діапазону. Річ у тім, що залежить вона від безлічі чинників, основними серед яких є:
специфіка теми;

  • наявність пріоритетів;
  • складність завдання;
  • обсяги робіт і терміновість їх виконання;
  • кількість сторінок, категорій, підкатегорій та інших складових сайту.

Усі ці моменти ми деталізуємо під час оформлення замовлення і, виходячи з отриманих даних, розраховуємо кінцеву вартість збору семантики. Водночас, щоб ви могли зорієнтуватися просто зараз, ми розмістили на поточній сторінці мінімальні значення чинних тарифів. У них відображається вартість робіт над веб-сайтами найпоширеніших видів.

Чому замовляти семантичне ядро варто саме у SEO TEAM

До збору семантичного ядра сайту наша команда підходить комплексно, що завжди дає кращий результат, ніж опрацювання окремого елемента або напрямку. Тому заповнюйте заявку без сумнівів і готуйтеся до обговорення проєкту.
Цікавлять інші можливості та пропозиції? У нас можна не тільки замовити семантику веб-ресурсу, а й його просування, як то кажуть, від “А” до “Я”. Також займаємося професійним розміщенням таргетованої реклами в Google. А ще, не відкладаючи на завтра, готові зробити SEO-аналіз вашого сайту, і це, зауважте, безкоштовно!