Реклама в соціальних мережах: як розміщувати рекламу в Інтернеті, не втрачаючи гроші.

  • Home / Social Media / Реклама в соціальних…
реклама в соц мережах

Реклама в соціальних мережах: як розміщувати рекламу в Інтернеті, не втрачаючи гроші.

Шукаєте агентство соціальних мереж у Цюриху? Реклама в соціальних мережах: на перший погляд, це звучить просто, тому що кожен канал пропонує привабливі варіанти для компаній, які хочуть вкласти свої гроші. Рекламодавцям стало простіше розробляти і представляти рекламу в соціальних мережах, адже всі платформи живуть за рахунок цього доходу. Обіцяється реклама для конкретних цільових груп, майже без зайвого охоплення. Чи може це працювати?

Так, це можливо! Але для того, щоб достукатися до своєї цільової групи за допомогою реклами в соціальних мережах, потрібно володіти деякими базовими знаннями. Якщо ви орієнтуєтеся на підлітків, ви можете заповнити цю прогалину у Facebook. Люди середнього віку, найкращі користувачі, швидше за все, чекатимуть купівельних імпульсів саме тут. Молодша аудиторія тусується в Snapchat, але класична реклама тут не викличе ентузіазму – додатки, AR-лінзи та ігри є рекламним трендом у цій віковій групі. Невідповідне ігнорується. Якщо не бути обережним, можна спалити свої гроші як онлайн-маркетолог. Яка платформа підходить для кого і скільки вона коштує? Ось короткий огляд:

Facebook Ads.

Сторінка у Facebook є абсолютною необхідністю для бізнесу будь-якого розміру. У цій соціальній мережі комерційні профілі не тільки приймаються, але й добровільно відвідуються. Користувачі підписуються на те, що їх цікавить. Це також можуть бути бренди та компанії. Найбільша у світі соціальна мережа процвітає завдяки діалогу та інформації, подіям, пропозиціям і новинам. Добре підтримуваний профіль у Facebook ідеально підходить для створення спільноти та підтримання зв’язку з клієнтами.

Реклама на Facebook використовується переважно для стимулювання конверсій, таких як завершення покупки, завантаження пропозиції або залучення нових підписників на розсилку новин. Цільова група досягається за допомогою різних параметрів таргетингу, таких як вік, стать, місцезнаходження, інтереси тощо. Facebook Ads працює з класичними рекламними форматами, такими як тексти, відео та зображення. Рекламувати можна все – від оголошення про роботу до нового продукту. За допомогою Facebook Ads та інформації, що стоїть за нею, ви можете показати, наприклад, як працює продукт або як за ним доглядати. Опитування, креативні приклади використання, сторітелінг, користувацький контент – все це просувається у Facebook, бажано з акцентом на взаємодію.

Але будьте обережні: дуже молода аудиторія до 20 років мігрує до інших провайдерів, таких як TikTok або Snapchat. Більше половини всіх користувачів Facebook також отримують доступ до платформи через свій смартфон. Це може бути важливим при розробці реклами на Facebook. Покупки та контакти повинні бути легко доступні з оголошення.

Instagram Ads.

Естетика, атмосфера, вражаючі фони та чудові фото: Якщо компанія має що запропонувати у вигляді зображень, Instagram – саме те місце, де вона повинна бути. Йдеться не про довгі тексти, а про враження! Тому компанія, яка пропонує досить фактичну послугу, повинна продемонструвати найвищий рівень креативності, щоб достукатися до користувачів Instagram. Третя за величиною соціальна мережа процвітає завдяки фото, відео та анімації. Реклама в Instagram широко сприймається користувачами, але тільки якщо вона адаптована до високих візуальних стандартів.

Реклама в Instagram використовується для брендингу, а також для досягнення конверсії або генерування трафіку. Ті, хто хоче прорекламувати бренд, можуть заробити тут бали за допомогою рухомих зображень, моделей і візуальних ефектів. Вікова група користувачів Instagram здебільшого знаходиться в нижньому віковому діапазоні 14-29 років. Оскільки на платформі багато інфлюенсерів, реклама в Instagram є особливо успішною, якщо вам вдасться залучити інфлюенсера в якості партнера для свого рекламного повідомлення. Instagram використовується майже виключно на смартфонах. На комп’ютері можна лише переглядати пости, але не додавати власні.

Snapchat Ads.

Соціальна мережа Snapchat відображає швидкий темп сьогодення. “Знімки”, які там публікуються, видно лише кілька секунд, а мета полягає в тому, щоб постійно надавати користувачам новий контент. Саме тому молодь приваблює цей миттєвий потік інформації, який триває лише частку секунди.

Сервісом в основному користуються молоді люди у віці від 13 до 24 років. Наприклад, через додаток Snapchat вони отримують лінзи, за допомогою яких можуть спотворювати та прикрашати свої селфі, відео та фото за допомогою технології 3D (доповненої реальності). Класичній рекламі в цьому середовищі немає місця. Компанії, які хочуть привернути до себе увагу, повинні застрибнути на банд-вагон зі своїми Snapchat Ads і запропонувати власні лінзи, такі як Lens.

З цієї причини Snapchat Ads в основному використовується для брендування молодих брендів. Існують Snapchat Ads з логотипом компанії, зображенням і закликом до дії, який стосується таких дій, як встановлення AR-об’єктива або відтворення відео. Всі формати адаптовані для смартфонів, оскільки світ Snapchat виключно мобільний. Якщо компанія хоче успішно рекламуватися в Snapchat, вона повинна інтенсивно вивчати можливості платформи, щоб знайти потрібну цільову групу.

TikTok Ads.

Відеопортал TikTok є відносно новим гравцем на ринку соціальних мереж. Ця платформа присвячена відео, які користувачі можуть записувати та переглядати. Основна увага приділяється ігровому характеру. Наприклад, виконуються танцювальні хореографічні постановки або створюються смішні комедійні скетчі. З точки зору віку, цільова група знову ж таки менша, ніж у Snapchat. Додаток в основному використовується підлітками у віці від 13 до 20 років.

У Німеччині, Австрії та Швейцарії наразі неможливо розміщувати рекламу в TikTok. Платформа все ще експериментує з новими функціями, наприклад, хештегами, за допомогою яких користувачі можуть порівнювати себе один з одним. Також обговорюються брендовані лінзи, як у Snapchat, пакети для інфлюенсерів та інші варіанти. Звіти з інших країн свідчать про те, що реклама TikTok Ads також буде створена за зразком рекламних опцій Facebook. Наразі невідомо, які саме кампанії пропонуватиме платформа. Однак немає сумнівів, що молоду аудиторію можна надихнути лише інноваційним, таргетованим контентом за допомогою TikTok Ads.

Xing Ads.

За допомогою Xing компанії можуть звертатися як до споживачів, так і до бізнес-партнерів. Однак основна увага приділяється бізнесу, нетворкінгу та освіті. Xing Ads можна використовувати для пошуку нових співробітників, просування продуктів у секторі B2B або анонсування бізнес-подій, семінарів та лекцій. Медіа для Xing Ads включають, наприклад, спонсоровані пости, медійні оголошення та спонсоровані електронні листи.

Як і в реальному житті, в Інтернеті ви адаптуєтесь до свого середовища. Для Xing Ads це означає, що формулювання є релевантними, до одержувачів зазвичай звертаються по імені, а зміст оголошень менше стосується розваг і способу життя, а більше – успіху, кар’єри та знань. Наприклад, у часи нестачі кваліфікованих працівників Xing Ads є чудовим інструментом для відділів кадрів.

Linkedin Ads.

Linkedin грає в тій самій лізі, що й Xing, з точки зору контенту. Якщо і є різниця, то в тому, що LinkedIn є більш міжнародною платформою. Тому, можливо, варто написати оголошення на LinkedIn англійською або іспанською мовами. LinkedIn також дає кращі результати, коли йдеться про контент-маркетинг, тоді як Xing більше використовується для просування подій. Крім того, ця платформа також призначена для налагодження ділових контактів і можливої співпраці. Професійна мережа пропонує текстові оголошення, спонсорські розсилки InMails через Messenger, спонсорський контент і медійні оголошення. Оголошення в LinkedIn в основному використовуються для просування профілів компаній та заходів. Важливу роль тут також відіграє рекрутинг. В останні роки фрілансери стають все більш затребуваними. Тому оголошення LinkedIn добре підходять для розширення вашої професійної мережі та пошуку учасників для виставок, семінарів і підвищення кваліфікації. Звичайно, ви також можете використовувати LinkedIn Ads для просування офіційних документів та інших бізнес-продуктів.

Висновок.

Реклама в соціальних мережах – це чудовий спосіб охопити певну групу людей. Цільова група фільтрується за допомогою таргетингу. Охоплення реклами в соціальних мережах можна вільно обирати для кожної кампанії, тому можлива як локальна, так і міжнародна реклама. Реклама в соціальних мережах може бути використана для досягнення майже всіх рекламних цілей, від лідогенерації до брендингу та рекрутингу, як в секторі B2C, так і в секторі B2B. Завдяки різноманітності платформ компанія може охопити користувачів за допомогою різних форматів, які добре поєднуються з брендом або продуктом. Обмежень для креативу майже немає.

Єдине правило, якого слід дотримуватися при розміщенні реклами в соціальних мережах, – бути послідовним: Рекламодавці повинні ознайомитися з відповідною платформою та адаптуватися до її правил і механізмів. Тільки тоді їхня ретельно розроблена реклама в соціальних мережах буде сприйматися користувачами як приваблива пропозиція, а не як чужорідне тіло.

1 Comments

Write a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *